Najczęściej spotykane choroby współczesnego człowieka

Możliwość komentowania Najczęściej spotykane choroby współczesnego człowieka została wyłączona 231
Najczęściej spotykane choroby współczesnego człowieka
0 votes, 0.00 avg. rating (0% score)

medycyna (18)Współczesna medycyna pozwala na zmniejszenie wielu dolegliwości chorobowych, z którymi jeszcze kilka lat temu lekarze sobie nie radzili. Jednocześnie pojawiły się choroby, na które choruje coraz więcej osób.

Alergie oraz astma na tle alergicznym to choroby, z którymi najczęściej borykają się nie tylko mieszkańcy dużych aglomeracji miejskich. Na różne substancje chemiczne, dodawane do żywności, ale również na laktozę i gluten uczuleni są coraz częściej dorośli, dla których wyeliminowanie określonych produktów z codziennej diety oznacza zdrowie. Jednak nie zawsze nietolerancja pokarmowa oznacza alergię pokarmową.

Nadmierny stres oraz życie w ciągłym pośpiechu sprzyjają zachorowaniom na choroby układu nerwowego, wzrasta również liczba zachorowań na depresję. Z kolei dostęp do taniej żywności o niskiej zawartości składników odżywczych sprzyja nadwadze, która może się zamienić w otyłość. W obydwu przypadkach zbyt wysokiej masie ciała towarzyszą choroby uznawane za cywilizacyjne – cukrzyca, nadciśnienie oraz choroby układu krążenia.

Tagi: highlightersmink, markizy Kęty, drążenie foremników, baront schody, zerwany triceps, kinesiotaping bielsko biała, vetrex-v90-alphaline, GAP Fakturowy BMW, usuwanie graffiti toruń, Stojaki na ulotki - Brooklyn, certyfikat flange fitter